Responsive Ad Slot

Latest

latest

Ibu Ini Punya Cara Tersendiri Ucap Tahniah Pada Anak

Bagi Ovella O Neil, beliau memiliki cara tersendiri untuk menghargai kejayaan anaknya. Beliau melakukan sesuatu yang luar dari kebiasaan dilakukan oleh ibu-ibu lain apabila membelanjakan sejumlah £460 (RM1939) menyewa papan iklan

June 30, 2015

/ by Admin

Setiap insan yang bergelar ibu pastinya akan berasa bangga dengan kejayaan yang dikecapi oleh anak mereka. Bagi mereka, itulah nilai sebenar sebuah kebahagian dalam membesarkan anak-anak.

Bagi Ovella O Neil, beliau memiliki cara tersendiri untuk menghargai kejayaan anaknya. Beliau melakukan sesuatu yang luar dari kebiasaan dilakukan oleh ibu-ibu lain apabila membelanjakan sejumlah £460 (RM1939) menyewa papan iklan untuk mengucapkan tahniah kepada anaknya.


Seorang ibu tidak mampu membesarkan seorang lelaki, tepati saya mampu membesarkan seorang lelaki yang budiman. Kami mempunyai keduanya. Sayang dari keluarga. Tahniah 2015
Aljelani adalah seorang anak yang bijak, sangat berdisiplin dan sentiasa berada dilandasan yang betul, kata Ovella dalam temubulanya bersama agensi berita antarabangsa.

Aljelani kini sedang melanjutkan pengajiannya dalam bidang kejuruteraan.


Don't Miss
© all rights reserved
made with by templateszoo