Responsive Ad Slot

Latest

latest

Lagu Kun Anta Menjadikan Humood AlKhuder Popular Di Malaysia

Humood AlKhuder merupakan seorang penyanyi yang berasal dari Kuwait. Berumur 26 tahun, beliau merupakan anak kepada seorang profesor dalam bidang psikologi.

May 20, 2015

/ by Admin
Tidak dapat dinafikan, pada masa ini lagu Kun Anta menjadi viral di laman-laman sosial terutama sekali di Facebook. Hampir setiap hari kita dapat lihat pengguna media sosial ini berkongsi video lagu Kun Anta yang dinyanyikan oleh Humood AlKhuder.


Tidak kurang juga mereka yang menjadikan lagu ini sebagai parodi di YouTube mahupun DubSmash. Kenalkah anda dengan pelantun lagu Kun Anta ini? sedikit info yang kami kongsikan kepada anda siapa sebenarnya disebalik penyanyi lagu Kun Anta ini.

Humood AlKhuder merupakan seorang penyanyi yang berasal dari Kuwait. Berumur 26 tahun, beliau merupakan anak kepada seorang profesor dalam bidang psikologi.

Dilahirkan dalam keluarga yang berpendidikan dan penuh dengan kasih sayang, Humood AlKhuder menganggapkan ibunya sebagai orang yang paling penting dan berpengaruh sekali dalam hidupnya.

Mengikuti bapa saudaranya yang juga seorang artis terkenal, beliau mula belajar selok-belok dunia nyanyian sehinggalah berjaya menjadi seorang penyanyi.

Laman Facebook rasminya kini mendapat hampir 1 juta like manakala 480 ribu follower di Instagram milik beliau.


Humood Alkhuder - Kun Anta


كن أنت تزدد جمالا من ألبوم #أصير_أحسن --- Jamming to my own song Kun Antموجودة على آيتيونز: http://smarturl.it/AseerAhsan
Posted by ‎Humood Alkhudher | حمود الخضر‎ on Sunday, March 8, 2015


Don't Miss
© all rights reserved
made with by templateszoo